2013. április 23., kedd

19.fejezet

Barbi szemszöge

Már este van. Bobbyval és Maurával elég sokat beszélgettem. Azt hiszem megkedveltek. Egész délután itt voltunk, holnap meg Niall el akar vinni engem körbevezetni. Kíváncsi vagyok hogy milyen nőtt fel. Éppen a lefekvéshez készülünk. Minden olyan a szobájában ahogy elképzeltem. Mindenféle emlék és kacat a polcokon, a falon mindenféle poszter.
-Édesem-bújt mellém Niall.-Nem vagy még álmos?
-Nem. Most nem is tudnák aludni.-rámnézett perverz fejjel-Nem! Anyukád így is azt akarta hogy külön szobában aludjunk.-mindketten felnevettünk. 
-Csak hülyeségből mondta. Nem gondolta komolyan..Talán...
Az Írországban töltött napok csodásan és gyorsan elteltek. Ez elég gáz, mert holnap kezdődik a suli..

Katevel megbeszéltük hogy együtt megyünk és reggel megyek érte. Már este van és előkészítettem holnapra mindent. Még a beiratkozáskor volt az eligazítás és akkor megmondtak mindent szóval holnap már ezt nem nagyon fogják ecsetelni. Niall most otthon alszik, mivel holnaptól már neki is mennie kell stúdiózni. Elég neccesek lesznek ezek a napok mivel neki is letelt a "nyáriszünet". Így hogy már a Live While We're Young is az egész világon hirhedt lett, még több interjú, show, és kisebb fellépéseik lesznek. Nekem délután fél 3ig iskola és lesz hogy még tovább bent leszek, mivel kedden és pénteken táncon leszek csütörtökönként meg kórus próbán és éneken.Ének? Igen ének. Nem nagyon tudják a sárcok rólam hogy szeretek énekelni, csak Vicky. Nem szeretem hiresztelni mivel akkor elkezdenek vele nyaggatni, és ezért inkább eltitkolom előlük.
-Harry megbékélt már?-szóltam a szobámba belépő barátnőmhöz. Mikor hazaértem már nem haragudtam rá, és HoszéÁrmándó(a birka) se volt már itt, mivel kiderült hogy az utca végén lévő tanya féleségről van.
-Aha. Csak tegnap durcizott.
-Az jó. Akkor holnap hozzád jön a tanár?
-Igen. Legalább is tervez szerint.-mivel Vik magántanuló lesz, minden nap jön majd hozzá egy tanár.  Nekem ez így elég furcsa, mivel így nem lesznek barátai, és nem fog senkit se ismerni a környékről.-Na de én húzok szunyálni. Jóéjt.-kiment a szobából én meg kikapcsoltam a laptopom és lefeküdtem az ágyra. Még egy ideig gondolkoztam mindenféle dolgon, majd elnyomott az álom.
Reggel a telefonom ébresztett. Nagynehezen kikászálódtam az ágyból és lementem a konyhába. Csináltam magamnak egy szendót és felvittem. Mivel ma van az első nap fekete-fehérben kell mennünk. Nem akartam abban a szokásos fekete nadrág fehér szettben menni, és mivel nem olyan ünnep van mint nálunk a Március 15.-e ezért így öltöztem fel.

Átmentem a fürdőbe. Kifésültem a hajamat fogat mostam. Lealapoztam az arcom és egy kis alapsminket is raktam fel. Nem nagyon kell még cuccot vinnünk, ezért csak egy kisebb táskát viszek. Mire leértem addigra már Vicky is fent volt.
-Jóreggelt. Már mész is?
-Neked is. Aha, muszáj. Majd jövök ha végeztem Szia!-és kimentem az ajtón. Elsétáltam Kate házáig. Már kint várt az udvaron.
*1 hét múlva* 
Megkaptam a pom-pom lány egyenruhámat. Igen, beálltam a szurkoló csapatba. Stephani a csapatkapitány. Most végzős, elég szemét csaj, de valamiért engem csíp. Az a nagy problémám hogy Niallel nem tudunk találkozni. Hétfőn és csütörtökön edzés a lányokkal péntekenként a lányokkal, meccs és végig kint kell lennünk mivel háromszor is kell hajráznunk plusz a meccs alatt is ordibálnunk és ugrálnunk kell. Keddenként 8 órám van és 4 után érek csak haza, szóval egyedül a szerda marad úgy igazán szabad délutánnak. Csütörtök van. Ez még csak a második hét a suliból, de holnap már meccs lesz, és nekünk persze ott kell lennünk, és ezért ezerrel megy a próba. Nem vagyunk a legprofibbak hiszen elég sok ujjonc van most, és még gyakorolnunk kell. Elég sokat. Kék-fehér ruháinkat már most fel kellett vennünk. Beálltunk a pozicióba. Én végig a második sorban vagyok. Steph azt mondja hogy nemsokára az első sorban leszek, és  már most engem akar majd jövőre csapatkapitánynak ha már ő nem lesz. Én nem értem ezt, de hát ő tudja. 
-Lányok, tartsátok a formációt és 5,6,7,8.-elkezdtük. Most zene nélkül csináltuk, számolás nélkül. Nagyon jól ment. Abigel és Miranda tartanak engem a végén. Eleinte féltem tőle, de mostmár nem izgat.
(bocsi hogy rövid de a gépem nem engedte)


Vicky szemszöge:

A tegnapból annyi maradt meg,hogy Barbiék leléptek,mi meg tovább ittunk. Aztán elmentünk valahova.. és a többi rejtély. Annyi biztos,hogy az ágyamba visszakerültünk. És arra keltünk,hogy Barbi ordít. 
-Mi a lószart csináltatok ti az éjszaka? Mi a kurva eget keres egy birka az ebédlőben?- igen,erre keltünk. Milyen birka? Miről beszél?
-Hö?-Harrytől ennyi tellett. Most kelt,és tuti másnapos.
-Nyugi Barb. Relax van.-próbáltam rábírni,hogy nyugodjon le
-Nem Vik nincs relax. Idehoztatok egy kibaszott birkát a házba és összeszarta az egész földszintet.-nem tudtam,hogy mit mondjak.Ugyanis semmire nem emlékszem,és nagyon hülye vagyok,ha iszok..
-Örülnék hogyha letolnátok a seggeteket és feltakarítanátok. Utána dumálhatunk.-kiviharzott a szobából...és becsapta az ajtót maga után.
-Hazza te emlékszel bármire a tegnapból?-kérdeztem és közben elkezdtem felöltözni. 
-Nem. Birkákra meg pláne nem emlékszem. 
-Elméletileg,csak egy van. Illetve,remélem az sincsen. Na de öltözz mert,ha mégis akkor kezdenünk kell vele valamit.
-Okés. Öltözök.. de én nem takarítok..
-Persze. Nagy fasz a picsádba,jössz és kész. Ketten hoztuk ide,ketten takarítunk utána.-lassan kiszállt az ágyból és felöltözött. Felöltöztünk mindketten és lementünk.. Igaza volt Barbinak tényleg ott volt egy birka. Valahogy kiraktuk őt a kertbe és elkezdtünk összetakarítani.. Szépen ment is,de Hazza drága amilyen ügyetlen kiöntötte a hypot a szőnyegre.. Mi lassan készen lettünk és leültünk enni. Barbi benézett hozzánk,én rámosolyogtam de ő nem mosolygott vissza..
-Nagyon haragszik rám. De igazából nem értem miért nem veszi poénra a dolgot. Egy birka? És? 
-Vik,ez azért durva még tőlünk is. Azt sem tudjuk honnan van. De én megyek segíteni Niallnak lehozni a bőröndöket.- könnyen itt hagyott. Észre sem vette,hogy rosszul esik,hogy Barbi így haragszik rám. Elmosogattam és eltörölgettem. Közben láttam,hogy jönnek le és én rögtön félre hívtam Barbit.
-Barbi. Nem hiszem hogy ennyire haragszol. Csak egy kis hülyeség volt.-mondtam 
-De képzeld hogy igen. Már megint csak mentél a fejed után, de arra nem gondolsz hogy vannak következményei is. Most mi a szart csinálunk egy birkával? Új házikedvenc? Vagy berakjuk egy kalitkába és megtanítjuk beszélni?-válaszoltam volna,de félbeszakított-Ne válaszolj. Egyátalán honnan hoztátok?
-Nemtudom. Annyira emlékszek hogy ti felmentetek mi még többet ittunk és elmentünk itthonról. Más minden kimaradt.
-Cool. Akkor úgy loptátok azt a birkát. Egyre jobb. Látom a holnapi címplapokat:"A szupersztár és újdonsült barátnője birkát loptak". Nagyon jól fog mutatni. Amúgy meg nem az a bajom hogy megint valami idiótaságot csináltál hanem az hogy megint nekem kell majd rendbe hoznom amit te elcsesztél. Tudod hogy nagyon szeretlek, de ilyenkor nem.
-Nem is volt még olyan hogy neked kellett volna..-és itt leesett. Két alkalom rögtön eszembe jutott,ahol neki kellett helyettem megoldani... A hülyeségemet. Sok hülyeséget csináltam,de ő mindig ott volt velem... Mindenből kihúzott
-A ballagási bulid?-mondtam
-Meg a balatoni buli júniusban.
-Remélem mostmár tudod mi van. De itt a taxi és nekünk mennünk kell. Holnap este jövünk. Szia.-megöleltem,de éreztem,hogy nem igazán szeretetből volt. Most perpill utál engem.Kikísértük őket,integettünk és bementünk. Harry próbált velem kommunikálni de esélytelen volt. Nem volt sok mindenhez kedvem,aludni akartam. Nem akartam gondolkozni. 
-Figyelj,Hazza. Derítsük ki,hogy honnan van a birka. Utána meg légyszíves,menj haza. Nincs kedvem rohadtul semmihez. Egyedül akarok most lenni. Ne haragudj.
-Hozzám sincs kedved?
-Ne kombinálj.
-Mi az,hogy ne kombináljak? Azt hittem szeretsz. És most elküldesz? Az kéne,hogy én legyek az első számodra. Barbi haragszik és? Majd kibékültök! 
-Harry nem vágesz,hogy mi lett veled,de tudod mit nem is érdekel! Hagyjál békén. Egyedül megkeresem,hogy honnan hoztuk a bárányt. 
-És hogy viszed vissza? Nincs jogsid sem.
-De Adamnek van. Szia.-mondtam és kilökdöstem az ajtón.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése