2013. március 17., vasárnap

Második DÍJ!


Sziasztok! Kaptunk egy díjat Zsoo-tól, amit nagyon köszönünk! Megint csak én írtam meg a kérdéseket/válaszokat ..:| Tovább küldeni most sajnos nem tudom mert így is már elkésve rakom ki, és nem tudnák 11 blogot felsorolni. Még egyszer köszönjük!:)

Szabályok:
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 11 embernek!

A 11 dolog magamról:
1.Szeretnék nyitni egy új blogot
2. Mostmár van időm délutánonként írni.
3. Nem jut eszembe semmi értelmes amit ide tudnák írni.xd
4.Viki a legjobb barátnőm^^
5. Ha nincs a blog, mi sem leszünk ennyire jó barátnők.
6.Tudok rumbázni+chachacha-zni:33
7.Rengeteg blogot olvasok
8. Az előzőből kifolyólag így meg lesz a 11 díjazott
9. Már alig várom meglegyen a 11 mondat.
10.Tegnap egész este azon rágódtam hogy remélem felvesznek abba a suliba ahova menni akarok.
11. Beteg vagyok és egész héten nem voltam suliba.:p

11 kérdés+válasz:
 1. Kedvenc film? Éhezők viadala, Ilyen a formám
2. Kedvenc mese? Kishableány, Tarzan
3. Kedvenc étel? Brassói, házi hamburger:33
4. Játszol valamilyen hangszeren? Ha igen, min? Nem játszok hangszeren
5. Sportolsz valamit? Ha igen, mit? Nem sportolok most semmit, de jövőre szeretnék röplabdázni:))
6. Kedvenc édesség?Minden amiben nincs eper.:D
7. Csoki vagy alma?Mind2
8. Van olyan személy az életedbe, akiért bármit megtennél? Igen van
9. Voltál már szerelmes?Most is az vagyok:$
10. Van legjobb barátnőd, akinek tényleg mindent elmondasz?Igen.
11. Mit szeretné elérni az életben?Azt hogy sikeres legyek, és úgy alakíthassam az életem ahogy szeretném.

11 kérdés tőlem:
1. Hány éves vagy?
2. Ezen a blogon kívül még van másik blogod?
3. Ha igen hány darab?
4. Mi a hobbid? 
5. Melyik nagyvárosba szeretnél kijutni?
6. Kutya vs. macska? 
7. Szereted a kakaót?
8. Milyen zenét hallgattál utoljára? 
9. Kedvenc sorozat?
10. Nutella vs. csoki?
11. Ha lenne 3 kívánságod mit kívánnál?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése